Protected by Copyscape Online Infringement Checker

Bancuri


Patru barbati stau de vorba la o sticla de vin. Se ajunge inevitabil la performantele sexuale.
Primul: Eu fac sex cu nevasta-mea o data pe luna.
Al doilea: Eu de doua ori pe luna.
Al treilea: Eu o data pe saptamana.
Al patrulea: Eu de doua-trei ori pe saptamana.
Primul catre al patrulea: Da' tu nici n-ai nevasta!
Al patrulea: Aah, pai nu despre a ta era vorba?

Un orb cu mina pe razatoare: "cine a scris prostia asta?"

Un cavaler decide sa plece in Cruciada. Hotarand ca in aceasta perioada sotia lui trebuie sa fie ferita de tentatii, ii pune centura de castitate, dupa care inmaneaza cheia celui mai bun prieten al sau:
- Daca nu ma intorc in patru ani, dezleaga centura si da-i dreptul sotiei mele la o viata libera si normala!
Dupa care, incalecand, se pierde in departare... Dupa doar jumatate de ora, zareste in urma lui un nor de praf care se apropie vertiginos. La un moment dat, este ajuns din urma de cel mai bun prieten al sau: - Ce s-a intamplat?
- Ba, vezi ca mi-ai dat alta cheie!

Un betiv, la un bar, comanda primul pahar. Apoi al doilea, al treilea... La al cinspelea se hotareste sa se opreasca. Cand se ridica de pe scaun, sa plece, cade pe jos.
- Drace, ce m-am imbatat! Ma tarasc pana in strada, dupa care ma ridic si ... Ajunge la usa , vrea sa se ridice si iar cade.
- Ptiu, hai ca ma tarasc pana acasa, acolo ma ridic si intru in pat.
Ajunge la usa , vrea sa se ridice si cade. Nervos, se taraste in pat, se pune langa nevasta-sa si se bucura ca aceasta nu-l auzise. A doua zi, scandal monstru.
- Betivule, te-ai imbatat, de ai uitat de tine!!!
- De unde stii?
- M-au sunat cei de la bar si mi-au spus ca ti-ai uitat iar scaunul cu rotile.

Un tip, de la Cucuietii din deal, da telefon la service:
-Domnule, unde se introduce CD-ul?
-Apasati pe buton si o sa iasa un sertar!
-A… si eu credeam ca-i suport pentru cana de cafea!

Test de fidelitate:
1. Ia cainele si nevasta si baga-i in portbagaj.
2. lasa-i acolo 2 ore.
3. vezi cine se bucura ca te vede!

Un surdo mut se duce acasa dupa o zi grea de munca. Acasa il asteapta sotia in prag.
Bun, se aseaza tipul la masa face semnul de papa, vine sotia, ii pune mancare; face semnul de baut, ii pune sotia vin in pahar; apoi pune mainile la gura in forma de romb si da cu limba, bun, se dezbraca fata dar, uimire, nu vroia asta, in fine neintelegand il pune sa scrie pe hartie ce vrea, la care mutul scrie “ai spalat Renault-ul?”

Un tip intră într-un bar şi se asează lângă alt tip cu un câine aşezat la picioare…
− Câinele tău muşcă?
− Nu! raspunde acesta din urmă.
După nici două minute câinele îi trage o muşcătură de picior omului nostru.
− Am înţeles că ai zis despre câinele tău că nu muşcă! se răsteşte acesta indignat…
− Aşa e, dar asta nu e câinele meu!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu