Protected by Copyscape Online Infringement Checker

Subconştientul tău


V-aţi gândit vre-odată că ar putea exista o putere care să aibe influenţe în viaţa noastră? Ei bine, aceasta există şi poartă numele de subconştient. Poate nu vă vine să credeţi, dar totul este real. Am aflat fără să vreau, intr-o zi plictisitoare, căutând pe google ceva intersant să scap de plictiseală. Aşa am gasit o carte care mi-a atras atenţia. Am fost atât de captivată şi interesată de ea, încât în două zile am citit-o. Ţin să spun cât de surprinsă am fost când am văzut că totul este adevărat şi funcţionează exact cum sunt lucrurile descrise acolo.
Să vă povestesc cum am testat eu: ...pentru început, seara, înainte să mă culc mi-am zis in gând ceva de genu „De mâine sunt altă fată, am alte preocupări, numai reuşite şi fericire”.
A doua zi, când mam trezit să mă duc la şcoală eram plină de energie şi subconştientul meu îmi zicea parcă „Astăzi ai ce-a mai frumoasă zi din viaţa ta” şi cam aşa a fost. La şcoală eram atentă la ore, nimic nu-mi atrăgea atenţia, aveam o stare de bucurie şi orice îmi impuneam, aşa se întâmpla. Dacă vroiam să văd pe cineva îmi ziceam „în pauză / azi văd pe ’x’ ” şi mă întâlneam cu acea persoană sau vorbeam cu ea la telefon.
Vă vine să credeţi? Pare destul de ciudat şi ireal, dar totul este adevărat. Dacă aveţi curiozităţi în acest domeniu sau pur şi simplu v-aţi plictisit şi nu ştiţi ce să mai face-ţi, intraţi pe link-ul  http://www.scribd.com/doc/2893283/PUTEREA-extraordinara-a-subconstientului-tau şi citiţi! Nu veţi regreta şi veţi fi surprinşi că totul funcţioneză!

Un comentariu: